İçerik Çılgınlığı !
Merhabalar
Teknoloji ve sosyal ağların gelişimiyle birlikte içerik üretme diye bir tabir günlük hayatımıza girdi. Amerika dan hızla bütün Dünya ya yayılan sosyal ağlar önceleri kişilerin okul fotoğraflarını paylaşma, iletişime geçme, gezdiği gördüğü yerleri ekleme gibi faaliyetlere neden olsa da bu durum daha sonraları fonemenliğe dönüşmüş insanlarlar kaç kişinin takip ettiğine, beğendiğine kendisi hakkında ne gibi yorumlar yaptığına bakar hale gelmiştir.
Facebook un ,Google ın, ınstagram ın nasıl kurulduğu nasıl bu hale geldiği gibi konulara pek girmiycem bunlara daha önce başka yazılarımda incelemiştik.
Önceleri kendileri özellikle Google ın reklam yayınlama ya da alma verme işlerine pek yanaşmamasına karşın gelişen bu fenomenlik nedeniyle adeta zorunlu olarak bu işe girişmişler ve çılgınlık bu sayede daha da büyümüştür.
Bu durum faydalı dır aslında şöyle ki ; eskiden bir bilgiye ulaşmak için profesyonel olarak kurulmuş bilgi paylaşım sitelerinden faydalanırken şimdilerde hiç alakası olmayan konularda dahi bilgiye ulaşabilmekteyiz. Bu işin güzel yanı özellikle blogger ın sunmuş olduğu ücretsiz servis sayesinde bir çok kişiden blog nasıl açılır, tema nasıl düzenlerin gibi konuları oldukça faydalı bir şekilde öğrenmiş bulunmaktayım.
İşin kötü tarafı, konu başlığımız da bulunan içerik çılgınlığı kısmı içerik üretmek hem de bu işi profesyonelliğe dökenlerin söylemleriyle seo uyumu, kelime sayısı içeriğin kalitesi konunun özgünlüğü gibi bir çok kritere uyarak yapmak. Bir konu hakkında yazma kararı veriyorsunuz kafanızda süper fikirler var ancaak hoop google bir bakıyorsunuz sizin yazacağınız yazıdan bir iki gün önce 100 lercesi yayınlanmış.
Toparlayacak olursak sosyal içerik çılgınlığı gerek kişisel gerek profesyonel son zamanlarda görsel yani video içerik olarak üst seviyelere çıkmıştır. Bu konudaki görüşlerinizi yorum olarak belirmenizi rica ediyorum.
Ayrıca Youtube kanalımdan da teknoloji ve çeşitli konularda içerikler paylaşmaya başladım. Takip etmenizi ve beğenirseniz de abone olmanızı bekliyorum.
Hiç yorum yok