İyi Bayramlar !

Evet bugün bayramın son günü geç kaldım sanırım. Bu bayram belki değişik bi şeyler yaşarım diye bekledim eee bu bayram ilk kez işe ara verdim ve evdeyim. 
Ama beklenilen değişiklik ne yazık ki yine olmadı. Evde geçen bir bayram, sıcak kapalı bir hava üstelik tanıdıklarım yaa uzakta ya da çalışıyorlar. 




 Nerdeee o eski bayramlar harçlıklar, ziyaretler , şekerler, çatapatlar, kız kaçıranlar. Yaş ilerledikçe elbetteki bazı şeyler değişiyor. Belki de şimdi çocuk yaşta olanlar yine aynı duyguları yaşıyorlardır onlarda büyüyünce "nerdeee o eski bayramlar" diyecekler kim bilir.


İşte biz çocukluğumuzda bunlarla oynardık. Kim çıkarmış neden bayrama özeldi tam olarak bilmiyorum ama eğlenceli bir o kadar da tehlikeliydi. Hatta komşumuzun kızını yaraladıktan sonra bir daha oynamamıştık. 

Son olarak yine bir bayram klasiği olan kazalar çok sayıda ölü ve yaralı olduğunu okudum bugün gazetede ölenlere Allah tan rahmet yaralılara acil şifalar diliyoruz. 

Kimimiz evde kimimiz işte birde seçim telaşı var tabii ki de ... Umarım mutlu huzurlu sağlıklı bir bayram geçirmişsinizdir. 
Her gününüzün bayram tadında geçirmeniz dileklerimle. İyi Bayramlar...

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.