Kişisel Blog Gökhan Tekin

Kişisel blogların en iyilerinden birini tanıtmak istiyorum bugün sizlere

Gökhan Tekin mesleği muhasebe olmasının yanı sıra hobi olarak blog yazmak ile uğraştığını belirtiyor.

Blogun da hangi konular var ? 


Muhasebe konuları, çeşitli yazılar epilepsi hastalığı ile ilgili bilgiler sunduğu blogu oldukça faydalı 
Sosyal bir blog olmasının yanında sorularınıza yardımcı olması da sevindirici. 
Benim bir çok soruma geç saatlerde bile yanıt vermiştir. 

Olduğu gibi görünen içten samimi bloglar dan kendisini bu konudaki başarından dolayı desteklemek için böyle bir yazı yazmak istedim. Umarım bizde bir gün bu seviyelere gelebiliriz.




4 yorum:

  1. Merhaba Koray abi, ilgin için çok teşekkür ederim.
    Çok mutlu oldum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim kısa oldu biraz ama beğendiğine sevindim. Nice yıllara tekrar.:)

      Sil
  2. Sitenin linkinide koysaydınız iyi olurdu koray bey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilirdi tabii ilginiz için teşekkürler.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.