Blogculukta Simetri Hastalığı !


Simetri Hastalığı nedir ? 

Simetri hastalığı ya da takıntısı obsesif kompusif bozukluk (OKB) probleminin bir türüdür. 
Bu tür takıntıları olan insanlar çevrelerindeki objelerin düzenleriyle ilgili rahatsızlık duyarlar. örneğin duvarda asılı olan bir çerçevenin düz durmaması gibi. bu örnekler çoğaltılabilir tabii. 




Başlıktan da anlaşılacağı üzere blog yazarken daha doğrusu tema hazırlarken sürekli bir düzen içerisinde olması konusunda takıntım olduğunu fark ettim. Bu konuda bir araştırma yapıp sizinle payaşmak için bu yazıyı hazırlıyorum.

Simetri hastalığı düzensiz olamama hastalığı olarak tanımlanıyor. Bende blog için tasarımla ilgilenirken biraz fazla kaptırıp herşeyin yerine düzenine takılıyorum. Temada sürekli bir şeyler karışıkmış gibi geliyor. Widgetlar, açılır menüler,resimelerin düzeni gibi. 
İlk başladığım zamanlarda durum tam bir kabusa dönmüştü tam olarak ne yapacağını bilmemek, sürekli bir şeyleri düzeltmekle uğraşmak yıldırmaya başlamıştı.Elbette ki her blog yazarı blogunda herşeyin görünür, anlaşılır ve göze hitap etmesini ister. Fakat simetri konusunda bir sıkıntınız varsa bu işin zorlaşmasına yol açabilir. 
Artık neyi nasıl ve nerede yapacağımı öğrenmeye başladıkça en azından kendimi yazı yazmakla ilgili araştırmalara verdikçe simetri konusunda kendimi yenmeye başladığımı düşünüyorum. 
Bu arada kesin olarak simetri hastalığım var diyemem ancak diğer konularda da düzene takılmamdan dolayı bazı tepkiler aldım ve sizlerle paylaşmak adına bu yazı ortaya çıktı. 

Konu hakkında sizin görüşleriniz nelerdir. ? 

Sağlıklı günler dileğimle 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.