Elektrik Olmasa !

Merhaba
Geçtiğimiz hafta yani 31 Mart günü Türkiye genelinde uzun yıllardır pekte rastlamadığımız bir olayla karşılaştık.
Saat 10 30 civarıydı sanırım elektrikler kesildi. Başta önemsemediğimiz bu durum ilerleyen saatlerde yayınlanan haberlerle kabusa dönüştü.
Kimisi uzaylılar dedi kimisi terör benim aklıma da geçen yıl takip ettiğim revolution dizisi geldi daha öncede bu dizi haķkında yazı yayınlamıştım.revolution
Bu dizide de herşey bir anda kabusa dönüşüyordu. Düşünebiyormusunuz.? Beni ilk bölümlerde çok etkilemişti. Nasıl olurda bi anda bütün enerji kaynakları devre dışı kalabilirdi !

Bide şöyle düşünmek gerekir belki pek çoğumuzun aklına gelen eskiden nasıl yaşıyormuşun acaba durumu savunduğumdan değil tabii kide. İzinli olduğum için evdeydim ama iş yerini aradığımda daha doğrusu ulaşmayı başardığımda civarda tek jeneratör lü yer olduğu için bir telefon şarj etme kuyruğu olduğunu öğrendim.
Bende akşamdan teli şarj etmiştim ama ya biterse diye enendişenmedim değil hani mazallah bu tür olayla karşılaşmayalım zira teknoloji damarlarımızda akmaya başlamış mutlu günler.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.