Artık Benimde Bir Ehliyetim Var !

Yaklaşık dört ay önce arkadaşımın ısrarı ve desteği ile ehliyet almaya karar verdim. Benim için daha önceleri pekte amaç değildi aslında " aman arabam olunca alırım" diyordum kendi kendime.



Denemekten bir zarar gelmez diyerek oturduğumuz yerin yakınlarında bulanan bir sürücü kursuna başvurdum.
Kayıt işlemlerim tamamlandı ve verilen kitapcığı alıp çalışmaya başladım.
İşlerimin yoğunluğundan derslere pek katılamadım işin açıkcası.
Mart ayı bu bakımdan benim için hayli yorucu geçti diyebilirim.
İş yerindeki bazı değişiklikler, havaların kötü oluşu, sınav stresi ve direksiyon eğitimi...
Uzun bir dönem yaklaşık dört ay sürdü. Neyseki sınav sistemi değişmişti. Daha önce ki sınavlarda bölüm bölüm yapılan sınav tek bir bölümde birleştirilmiş sonuç olarak sınavı 90 puan alarak atlattım.
Sıra geldi direksiyon eğitimine. Daha önce hiç direksiyona geçmediğimden midir .? Heyecanlandım işin açıkcası aldığım 12 ders boyunca bu heyecanım geçmedi !
Meğer sürekli içinde bulunduğumuz trafik ne kadar karmaşıkmış öğrenmiş oldum! Herşeyden önemlisi karar verme refleks el göz ayak koordinasyonu.
Bir de trafik canavarları var tabii Sürücü kursu aracını görenler acemi olduğunuzu bile bile daha  çok üstünüze geliyor korna çalanlarmı üstünüze sürenlermi
Sonunda sınav günü geldi. Belirtilen sınav saatinde sınav yerine gittim. İlk sıra benimdi Allahım korkunç bir baş ağrısla direksiyon başına geçmek zorunda kaldım. Trafikten kaynaklanan bir kaç hata dışında olumlu geçti.
Sınavdan çıktım ve heyecanla sonucu beklemeye başladım.Dayanamadım ve kursu aradım daha açıklanmadığını pazar sabahı açıklanacağını belirttiler. Sabah aradığımda sınavı kazandığımı söylediler ve tebrik ettiler.
Evet ehliyeti henüz almadım ama alınca paylaşacağım.
Ne derler " kazasız belasız" mutlu günler.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.