Samsung Ağ Bağlantı Sorunu !

Bugün izinliğim Oh ! Saat 12: 30 uyandım. Kahvaltı faslından sonra teknoloji merakından dolayı ve emektar 37 ekran tüplü televizyonumun 3 ay önce bozulup yerine Balçova da bulunan ismini vermeyeyim bir teknoloji marketinden yaklaşık 1000 TL ye aldığım Samsung Smart tv den internete bağlanıp dizi izlemek istedim.
( Her hafta iznim bu şekilde geçiyor genelde )  Yeğenim tableti yavaşlattığı için Tv deki interneti kapatmış.
Süperonline fiber internet modemin şifresini giriyorum fakat ağa bağlanamadınız uyarısı veriyor sürekli .
Modemin ayarlarına bakıyorum herşey normal görünüyor. Neyse onca denemeden sonra başaramayacağımı anladım ve Samsung yetkili servisini aramaya karar verdik.

444 lü bir numaradan kendilerine ulaştık. Telefon numaramı istediler ve bilgilerimin kayıtları onlarda varmış.
Tv nin güncelme aldığını ve bu nedenle internet şifremin uzun oluşundan dolayı şifremi değiştirmem gerektiğni belirttiler. Bizde Denileni yaptık ve daha kısa bir şifre oluşturduk. Ve sonuç internete bağlandık.)
 Kendilerine teşekkür ediyoruz.
 Başta teknik bir bilgi ya da bir şikayet yazısı gibi anlaşılmış olabilir ama hem bu tür basit sorunlar yaşıyan arkadaşlara yardımcı olmak hemde teknik servise teşekkür etmek için bu yazıyı hazırladım.
Umarım sıkılmamışsınızdır.

Modem ayarları ve smart tv teknik özellikleri hakkında teknoloji bölümünde bilgi paylaşacağım.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.