Neden Blog Yazarlığı ?

Blog yazarlığı konusunda birçok araştırma yaptığımı daha önceleride belirtmiştim. Bu araştırmalarım ara ara devam ediyor. Yeni bloglar bulmaya ve içlerinde benim için uygun olanları takip etmeye çalışıyorum.
Aslında bu araştırmaları yaparken neden bu blog işine bu kadar merak sardığımıda araştırıyorum.
Para kazanmak için mi? Belki olabilir. Hobi olabilir ama boş vaktim yok. Merak hımm bu da olabilir.
Acaba kıskançlık mı ? Yani diğer bloglara bakarken hoşlanmış ve "ben neden yapamayım ki " demiş olabilirim.

Öyle ya da böyle sevmeye başladım bu işi aslında ilk başlarda tema ve kodlarla boğuşmaktan pek yazmaya fırsat bulamamıştım şimdi yazma işiyle ilgili kendimi geliştirmek için çalışıyorum.

Önümüzde ki günlerde daha kaliteli araştırma, sinema, teknoloji kısacası "hayata dair ne varsa.." sizlerle olmaya çalışacağım.

Siz neden blog yazdığınızı kendinize sordunuz mu? Cevabını benimle paylaşmak isterseniz lütfen yorum bölümüne yazın.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.