Google Dijital Atölye Kursunu Bitirdim !


Google Dijital Atölye Nedir ?


GOOGLE - T.C. ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI - TOBB - İŞKUR işbirliği ile Google tarafından online ortamda oluşturulan internet ortamında işinizi nasıl büyüteceğiniz ve başlangıçtan sona nasıl yapılandırma yapacağınız ile ilgili bilgilendiirme yapan kurstur. Ayrıca çeşitli illerde yüz yüze eğitim alabilmenize olanak sağlanmakta. 


Dijital Atölye Sertifikam

Kursa Katılmaya Nasıl Karar Verdim ?

Bu programla tanışmam biraz geç oldu aslında. Facebook ta gezinirken Google paylaşımlarını gördüm ve incelemek için Dijital Atölye sayfasına giriş yaptım ve oldukça faydalı bilgiler içerdiğini görünce katılmaya karar verdim. 

Dijital Atölye Sertifika Programı İçin İstenen Bir Belge Var mıdır?

Hayır özel bir belge istemiyorlar. Başlangıçta kişisel mail hesabınızla giriş yaparak kayıt adımlarını tamamlıyorsunuz ve sizin için oluşturulan ders programına başlıyorsunuz.

Dijital Atölye de 26 konu dan oluşan 106 ders gördüm. Dersler minimum 2 dk maximum 5 dk dan oluşan videolar şeklinde sunuluyor. Her bir dersin sonunda ve konu sonlarında bir test bulunuyor. Konu sonlarındaki testleri bitirdiğnizde rozetlerin kilidi açılıyor ve bir başka konuya geçip devam ediyorsunuz. Nasıl eğlenceli değil mi ? 
Bence konu anlatımları ve sorulan sorular sıkıcı olmaması adına bu şekilde düzenlenmiş. Ayrıca bilemediğiniz sorular olduğunda da herhangi bi kısıtlamanız yok! Testi tekrar açıp doğru cevabı bulana kadar ya da konuyu anlayıp tekrarlayabiliyorsunuz.
Bütün rozetleri açtıktan sonra son test e başlıyorsunuz. Dijital Atölye sertifika testi 40 sorudan sonra adınıza düzenlenmiş şekilde artık elinizde. 👏😅

Artık Dijital Dünya da sertifikalıyım. Google benden güzel işler bekliyor. !


Tebrikler





2 yorum:

  1. Fcaebook reklamlarında sık sık karşıma çıkıyor dijital atölye. Bir ara katılmak istedim sonra vazgeçtim. Bitirmişsiniz madem hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Bu aralar boş vaktim var. Bu nedenle denemek istedim. Aslında daha akademik olacağını sanmıştım. Sertifika dan dolayı. Yine de faydalınacak bir kaynak. İyi yıllar.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.