Sosyal Ağlarım Ve Youtube Kanalım Yeni temaya Eklendi...!

Merhabalar

Uzun zamandır yeni bir temaya geçme isteği içerisindeydim. Bu isteğe yenik düşüp yeni temaya geçiş yaptım.
Biraz geç kalmış bir yazı oldu ama tema düzenlemem işlerimden dolayı uzun sürdü bu sebepten dolayı bu zamana kaldı.
Umarım temayı beğenirsiniz.
Kısaca sosyal ağlarımdan bahsetmek istiyorum.


korayblog sosyal ağlar yeni temaya eklendi.
Twitter sayfası

Bundan sonra en sık kullanacağım temel paylaşım sosyal mecrası olacak yazdığım yazıları ve güncel teknolojik haberlerle birlikte blog ile ilgili duyuları da Twitter aracılığı ile yapacağım.
Blog içerisinde ulaşacabileceğiniz yerler, menü bölümünde ve sosyal açılır menü kutusundan ulaşabilirsiniz.

Google + profilim 

Yine sıkça kullandığım ve blog ile ilişkili olan hesabım. Buraya yazdığım yazılar otomatik olarak paylaşılmakta. Ulaşabileceğiniz bölüm sosyal açılır menü.

Youtube Kanalım 

Bu kanalda daha önceden bir kaç video paylaşmıştım. Geliştirip zamanım oldukça teknoloji ve blog inceleme yardım konularında videolar ekleyeceğim. Ulaşabileceğiniz bölüm ana menüden youtube bölümü.

Facebook sayfası 

Çok etkili kullandığım söylenemez. Ancak bu sayfayı da olabildiğince geliştirip paylaşım ve güncel konularda sizlere ulaşmaya çalışacağım.

Linkedin 

Burada çok yeniyim. Hatta menü bölümüne isim olarak ekledim ama daha linkini paylaşmadım. Biraz daha ilerleme kaydettikten sonra bu sayfayı da sizlerle paylaşıyor olacağım.


Özgün, kaliteli ve faydalı içerikler de buluşmak üzere iyi yayınlar.



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.