BLOG DÜZENLEMEM 2016

Merhaba

Blog da 2016 yılında bazı düzenlemeler ve yeniliklerle devam ediyorum.

Neler de yenilik var bir bakalım;

Başlık ve Logo 

Başlık ve logo değişmedi. Ancak bu konuda değişiklik yapmayı düşünüyorum. Görüş ve önerilerinizi bana yorum olarak yazarsanız sevinirim.

Tema 

Yine aynı ancak bazı düzenlemeler yaptım. Üst bölümde bulunan arama sekmesini kaldırıp sosyal paylaşım ikonlarını bunun yerine aldım.

Üst Menü 

 Kullanım şartları ve gizlilik politikası bölümünü ekledim.

Widget Bölümü 

Arama kutusu blogger ın kendi arama kutusundan yararlandım.  Hemen altında E - mail postalarına ulaşabileceğiniz. Abone ol eklentisi bulunmakta. Daha öncede uyguladığım beğendiğim blog ve siteleri bu bölümde yine ekledim. Yeni eklediğim en çok okunan beş yazım bölümü ve daha öncede bulunan iletişim formu eklentisiyle bu bölümü sonlandırdım.


Sonuç
Blog u boğacak reklam eklenti vb. şeylerden kaçınmaya çalıştım. Benim için önemli olan sadelik ve anlaşılabilir olmak ve takip ettiğim yararlandığım bloglar da hep bu yönde.
Umarım başarılı olabiliriz.

Saygılar

İyi yayınlar.


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.