Tabletten Cepten Bloglamak

Yaklaşık 5 aydır bloguma yazı yazamiyordum. Üstune birde bilgisayarımın arizalanması eklenince biraz uzaklaştım. Ne yapacağımı yani bilgisayarı  tamir ettirene kadar nasıl yazi yazacağımı düşünürken tabletten ve akıllı telefondan denemeye karar verdim.
Blog alt yapısının buna uygun olmayacağı düşürken çok kullanışlı olduğunu fark ettim. Bilgisayardan hiç bir farkı olmadan istediğiniz gibi yazı girişi yapabiliyorsunuz. Fotoğraf ekleme işide oldukça kolay çoğu tablet ve telefonda kamera olduğu için istediğiniz resmi çekip rahatça yükleyebilirsiniz.

Artık bu üçlü sayesinde ve gelişen internet ağıyla istediğiniz an istediğiniz yerden den blogunuza giriş yapabilirsiniz.
Tabii bende henüz laptop yok. 
Blogunuzu mutlaka mobil versiyonunu ayarlamalısınz. Her ne kadar akıllı telefonlardan 
web görünümünde de görüntüleyebilsenizde mobil görünüm sade ve okuması kolay oluyor.
Göründüğü gibi mobil görüntüleme oldukça sade ve okumaya daha elverişli.
Web görüntüsü ise küçük ekranlı akıllı telefonlarda pekte kullanışlı değil.

Tabii yine de karar size kalmış.
Son olarak denediğim bir kaç özelliğide anlatarak son vereceğim yazı yazmak resim eklemek kolay olsada yerleşimi ve şablonu düzenlemek bi o kadar uğraştırıcı olabiliyor. Tabii ki bu tür uygulamalar için bilgisayarların yeri tartışılmaz yine hızlı ve pratiklik açısından tablet ve telefonları kullanabiliyor olmak blogger için velinimettir.

İyi yayınlar

2 yorum:

  1. Merhaba. Ziyaretiniz için teşekkür ederim. Bu vesileyle ben de size geldim. Uzunca bir süredir ben de yazmıyorum. Belli bir süre ayrı kalınca ister istemez bir soğuma oluyor. Ancak, biliyorum ki yazmaktan vazgeçmek kolay değil. Kalbimizde ve aklımızda birikenleri yazarak paylaşmak hepimize iyi geliyor. Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar yorumunuz için teşekkür ederim. Daha önce bende bırakmak istedim ancak olmadı. Çok Aktif olmasam da boş zamanlarımda yeni yazılar yazmak, boglar keşfetmek ve tema düzenlemeleri yapmak iyi geliyor. Güzel yazılarda buluşmak üzere..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.