Yeniden Merhaba...

Merhaba
Sevgili blog okuyucuları.

Bloguma yazı yazmaya uzunca bir süre ara vermek zorunda kaldım. Arara takip ediyorum tabii ama yazı yazmayınca aynı oranda sizlerinde beni takip etmekten vazgeçmiş olabileceğinizi tahmin ediyorum.

Uzak kaldığım süre içerisinde bazı yenilikler ve değişikler oldu ya da olmuş diyelim. Bumerang da yeni reklam modelleri, Twitter ın kapatılıp açılması ve youtube un hala kapalı oluşu bunlar arasında sayılabilir.

Blog a ilk başladığım dönemlerde tasarım yazı yazma pazarlama konularında oldukça zaman ve emek harcadım. İşin açıkcası internete yönelik bu kapatma ve kısıtlama girişimleri beni korkutmadı değil.
Pek çoğunuzun hatırlayacağı üzere daha önce blogger a yönelik de böyle bir uygulama yapılmıştı.

Bu konuda ben de bir korku oluşmadı değil hani bu kadar emek ve girişimden sonra kapatılması ya da kısıtlanması korkusu. Neyse ki şimdilik böyle bir durum olmadı ve umarım olmaz.

Her zaman  bahsettiğim gibi işlerimin yoğunluğundan dolayı istediğim ilgiyi bloga gösteremiyorum. Ama bu güne kadar ilgimi çeken ve bana yardımcı olan blogları takip etmeye devam ediyorum.
Fırsat buldukçada yazı yazmaya ve blog da yenilikler yapmaya devam edeceğim.

Herkese iyi yayınlar


2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.