Blog Sosyal Ağlarıma Makyaj...

Merhabalar
Günümüzde sosyal ağları önemsememek neredeyse imkansız hale geldi. Her internet kullanıcısının mutlaka bir sosyal ağ hesabı var.
Bu bakımdan bende sosyal ağlara pek önem vermediğimi fark ettim ve öncelikle görsel açıdan biraz zenginleştirmek istedim.

Twitter hesabında arka planda logo ve renk değişikliği yaptım. Paylaşımların üst bölümde ise küçük resim olarak logoyu değiştirdim. Arka planda blog simgesi olarak kalem resmi kullandım.
Buradan twitter hesabımı takip edebilirsiniz.https://twitter.com/korayblog

 fecebook hesabında kapak resmi ve logo değişikliği yaptım.
facebook hesabımı buradan beğenebilirsiniz.https://www.facebook.com/Korayblog

Bu düzenlemelerin twitter ve facebook da nasıl yapıldığına dair bir talep olursa konuyla ilgili yardımcı bir yazı yayınlamayı düşünüyorum.

Not :  Yazılarımı bundan sonra haftalık olarak perşembe günleri yayınlamayı düşünüyorum. Çeşitli konular hakkında bir veya birkaç yazı olacaktır.

Sosyal ağlarda buluşmak dileğiyle iyi yayınlar.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.