Blog da Yaptığım Değişiklikler

Blogumda yaptığım ve gelecekte yapmayı düşündüğüm bir kaç değişiklik ve yeniliklerden bahsetmek istedim.

Üst bölümde logo değişikliği yapıldı. 

 Bana ulaşabileceğiniz iletişim bölümünde bazı değişikler yaptım.


Soyadınız bölümü kaldırıldı. Web adresinizi ve mail adresinizi vermeniz halinde soru ve önerilerinize daha hızlı bir şekilde cevaplayabileceğim.

Destek olun sayfası eklendi. 

 Bu bölümde bana destek olabileceğiniz çeşitli paylaşımları anlatmaya çalıştım.

Sağ kenar çubuğunda facebook beğen kutusu eklendi. Yorumlar bölümü resimli ve daha anlaşılır bir görünüme kavuştu.

Sol kenar çubuğunda arşiv bölümü , takip ettiğim ve bana yardımcı olan bloglara teşekkür amacıyla bir liste yayınlamaya başladım.
 
Ayrıca yazıları açtığınız da başka yazıları öneren bir kutuyla karşılaşacaksınız.

şimdilik eklediklerim bunlar. Beğenmediğiniz ya da sitenin açılmasında sorun yarattığını düşündünüz bir eklenti varsa lütfen bana iletişim bölümünden ulaşın.

 Konuk yazar eklemeyi düşündüğümü daha önceki yazımda belirtmiştim. Bununla ilgili detaylı bilgiyi bir sayfa da daha sonra yayınlayacağım. Şöyle bir özellik arıyorum. Bazı haber sitelerinde olduğu gibi kenar çubuğuna yazarlar bölümü eklemek. Araştırıyorum bulduğumda burada paylaşacağım.

Ayrıca bilen varsa benimle paylaşabilir Teşekkürler

iyi yayınlar.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.