pcpedi Bilgisayar Çalışmaları Blogum


İlk oluşturduğum blog pcpedi bir arşiv çalışması niteliği taşıdığı için güncel tutamıyorum.


Blogda da belirttiğim gibi kendi bilgisayar çalışmalarımı ve öğrendiklerimi ekliyorum. Bu neden den ve işlerimin yoğunluğundan bilgisayara fazla zaman ayıramıyorum. Dolayısıyla güncel tutmak oldukça zor oluyor.

Kısaca bu bloğum hakkında bilgi vermek gerekirse ;

çeşitli bilgisayar bilgileri,

İnternet haberleri tarihi kimlerin internet ve bilgisayar dünyasına nasıl katıldıkları , donanım haberleri

olarak sıralayabilriz. İncelemek için tıklayın.

Aslında şöyle boş vakti olan bir kaç yazar arkadaştan konuk yazar olarak yardım almak fena olmazdı.

Umarım okurken sıkılmamışsınızdır.

Yazarlığı düşünüyorsanız bana e mailden ulaşabilirsiniz. hobi35@hotmail.com

iyi yayınlar.


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.